Barion Pixel

A webhely tartalmának megjelenítéséhez és a felhasználói élmény javításához cookie-kat használunk. 

A telefonos megkereséseket jelenleg ügyfélszolgálatunk nehezen tudja fogadni. Kérjük a szivattyubolt@szivattyubolt.hu e-mail címre írják meg érdeklődéseiket! 

Igyekszünk a lehető leggyorsabban válaszolni!

Megértésüket köszönjük!

Elfogadom

Szivattyuszaki.hu szervizpont szolgáltatásai

Szivattyú boltunk indulása óta elérhető nálunk - az új készülékek értékesítése mellett - szivattyú szervizpont szolgáltatás is.

Javításra leadott készülékek elkészülési ideje (típustól és hibától függően) várhatóan 2-4 hét.

Az általunk értékesített termékek egy részének jótállási időn belüli szerviz pontja is vagyunk, de számíthatnak javítást végző partner cégünkre akkor is, ha túl vagyunk ezen az időszakon. 2021 nyarától elsősorban nálunk vásárolt szivattyúkat tudunk javításra átvenni.

Milyen szivattyú márkák javíttatásával fordulhatnak hozzánk?

  • Pedrollo - Jótállási időn belül is
  • Calpeda - Jótállási időn belül is
  • ZDS - Jótállási időn belül is
  • Lowara
  • Elpumps
  • Leo
  • Tsurumi
  • Aquastrong
  • Foras
  • Grundfos
  • Wilo
  • AL-KO
  • Kopro
  • Jiadi
  • SPIDO
  • NERO
  • FROG

A fenti szivattyú márkák esetében sem tudunk mindent vállalni. 4000 Watt teljesítmény felett pl. tekercselést nem tud vállalni a partner cégünk.

Szennyvíz szivattyúkat csak alaposan tisztított állapotban van módunk átvenni.

 

Szivattyú szerviz szolgáltatás menete

Jelenleg a szivattyúk javítását külső szerviz partnereink végzikA szervizek terhelése folyamatosan változik.

A javításra, bevizsgálásra leadott szivattyúk esetében a várható elkészülési időszak 2-3 hét között mozog. Csak nálunk is értékesített készülékek javíttatását tudjuk biztosítani. 

Kollégáink és szerviz partnereink is mindent megtesznek annak érdekében, hogy a készülékek mielőbb elkészülhessenek és vissza kerülhessenek a tulajdonosaikhoz.

Így működik a szerviz szolgáltatás:

  • A készülékek átvételekor üzletünkben kollégáink egy szervizes Megrendelő füzetbe vezetik fel a leadó személy nevét és telefonszámát, a szivattyú adatait, az Önök által jelezett problémát és készpénzben átveszik a bevizsgálási díjat, mely (szivattyú teljesítményétől függően) jelenleg 8 000 - 24 000 Ft (*) között mozog  A Megrendelő lap egyik példánya Önöknél marad. Ennek jobb felső sarkában található az a szám is, melyre később, az átvételkor is hivatkozniuk szükséges.
  • Az üzletünkben leadott szivattyúkat minden héten egyszer (általában csütörtöki napon) adjuk át a szerviznek.
  • Az ezt követő hét első felében fogja Önöket telefonon keresni a kollégánk egy ajánlattal. Ekkor tudjuk megmondani, hogy mi a baja a szivattyúnak és mennyibe kerül a javítás.
    • Amennyiben úgy döntenek, hogy nem kérik a javíttatást, a szivattyú azon a csütörtökön vissza kerül hozzánk és értesítést követően el tudják vinni. Ebben az esetben a bevizsgálási díjon túl egyéb költség nem keletkezik. 
      • A nem javított terméket szétszerelt állapotban adjuk vissza.
    • Ha Önök elfogadják az ajánlatunkat, a szerviz munkatársai átteszik a szivattyút a javítandók közé és a lehető leghamarabb elvégzik a javítást. A szerviz leterheltségétől és a javítás jellegétől függően ez jellemzően 2-4 hetet vehet igénybe.
      • A javítás befejezését követő csütörtökön a szivattyú vissza kerül pilisvörösvári boltunkba.
      • A termék vissza érkezésének napján vagy legkésőbb a következő munkanapon, SMS-ben értesítjük Önöket, hogy a szivattyú átvehető Pilisvörösváron.
      • A készülék átadásakor a teljes szerviz díjból levonjuk az előre kifizetett bevizsgálási díjat.

 

A javított készülékre 6 hónap jótállást vállalunk így fontos, hogy a Megrendelőlap Önöknél lévő példányát legalább ennyi ideig őrizzék meg.

FONTOS! A javított és nem javított terméket a készre jelentés, illetve üzletünkbe való visszaérkezés dátumától számított 5 munkanapig bérmentve tároljuk. 6. naptól a tárolási díj bruttó 100 Ft / nap. A tárolási idő hossza maximum 30 nap a készre jelentés, illetve üzletünkbe való visszaérkezés dátumától számítva. Azon szivattyúkat, amelyeket ezt követ sem viszik el tőlünk, leselejtezzük. 

* Bevizsgálási díjak alakulása 2024. február 8-tól

  • 1,5 kW-ig bruttó 8 000 Ft
  • 2,2 kW – 4 kW között bruttó 14 000 Ft
  • 5,5 kW – 9 kW között bruttó 16 000 Ft
  • 11 kW – 15 kW között bruttó 24 000 Ft

 

JAVÍTÁS JÓTÁLLÁSI IDŐN BELÜL: Amennyiben a javításra leadott készülék jótállási időn belüli, kérjük, azt mindenképpen előre jelezzék és minden esetben hozzák magukkal az eredeti Jótállási jegyet. Néhány típus esetében a jótállási időn belüli szivattyúkat máshova kell küldenünk mint a azokat, amelyek már túl vannak ezen időszakon. Jótállási időn belüli készülék leadásakor bevizsgálási díjat nem kérünk.

 

Szállítás szervizpontba vagy szervizpontból a megrendelő felé

Amennyiben a szolgáltatás megrendelője számára nem valósítható meg, hogy a szivattyút a pilisvörösvári boltunkban adja le vagy/és nem oldható meg, hogy azt boltunkban személyesen vegye át, a terméket futár szolgálattal is lehet szállíttatni.

Jótállási időn belüli termék esetében

Jótállási időn belüli termék esetében, ha feltételezhető, hogy a meghibásodás lehet jótállás keretei közé tartozó, a boltunkba való beszállításhoz kollégánk tud futárt küldeni. Ebben az esetben a szervizpontba való beszállítás napján Önnek nem kell fizetnie a futárnak. 

Kérjük, az alábbiakat vegye figyelembe:

  • Annak igazolására, hogy a termék még jótállási időn belül van, kérjük küldje el számunkra a Jótállási jegy fotóját a szivattyubolt@szivattyubolt.hu e-mail címre!
  • Kérjük, a terméket oly módon csomagolja be, hogy azt a futárszolgálat szállítani tudja, hogy szállítás során ne sérülhessen meg!
  • Az eredeti Jótállási jegyet mindenképpen tegye be a csomagba, mert nélküle a bevizsgálás sem kezdődhet meg.
  • Abban az esetben, ha a termék bevizsgálása során a szakszerviz megállapítja, hogy jótállásos problémáról van szó, a termék, Önhöz történő visszaszállítása is díjmentes lesz.
  • Abban az esetben, ha a termék bevizsgálása során a szakszerviz megállapítja, hogy a probléma nem jótállásos, egyeztetni fogjuk Önnel, hogy a javításnak milyen költsége lesz.
  • Abban az esetben, ha a termék bevizsgálása során a szakszerviz megállapítja, hogy a probléma nem jótállásos, a termék visszaszállíttatása során utólag a beszállíttatási díjat is kiszámlázzuk.

Jótállási időn túli termék esetében

Nem jótállásos termék esetében a szivattyú cégünkhöz való eljuttatása az Ön feladata lesz. Az Önhöz való visszaszállítást csak szállítási díj fejében tudjuk intézni.

 


 

JÓTÁLLÁSI IDŐN BELÜLI PROBLÉMA WILO SZIVATTYÚ ESETÉN: A jótállási időn belül meghibásodó WILO szivattyúk speciális esetnek számítanak. Ezen termékek esetében - bárhol, bármilyen vállalkozásnál vásárolta Magyarországon - , azt nem a vásárlás helyére kell vissza vinni

Kérjük, probléma esetén közvetlenül a WILO Magyarország szervizével vegye fel a kapcsolatot.

Az ügyintézés menete:

Az alábbi email címre legyen kedves elküldeni a WILO-nak a kapott számla vagy blokk fotóját valamint a jótállási jegyről készült képet. Írja le, hogy milyen jelenséget tapasztal, mi a probléma a készülékkel. Ne feledje el megadni a telefonos elérhetőségét és ha nem olyan számla áll rendelkezésére, amin a címe is rajta van, érdemes ezt már az első levélben megírni. Ezt követően a WILO-tól fognak Önnél jelentkezni a további teendőkkel kapcsolatban.

service.hu@wilo.com  

Telefon: +36 23 889 571

Elérhető: H-Cs: 8.00-17.00, P: 8.00-14.30

Bővebb információkat a WILO weboldalán olvashat, melyet IDE kattintva ér el.

 


 

PEDROLLO hivatalos szerviz partnerek

Pedrollo hivatalos szerviz partneri lista elérhető a Pedrollo Hungária weboldalán. KATTINTSON IDE!

 

Utolsó módosítás: 2024. október 3.