Ingyenes háztól-házig garancia
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy igénybe veszi fogyasztói szerződés esetén nyújtott INGYENES HÁZTÓL
HÁZIG GARANCIA szolgáltatásunkat. Kérjük, olvassa el szolgáltatásunk részletes leírását,
igénybevételének feltételeit.
BELFÖLDI SZÁLLÍTÁS
INGYENES HÁZTÓL HÁZIG GARANCIA szolgáltatásunk kizárólag azon termékekre
vonatkozik, melyek esetében magyarországi szállítási címre történt a rendelés.
ELSZÁLLÍTÁS
A termékkört figyelembe véve igazi ritkaságként garantáljuk, hogy a jegyzőkönyv felvételétől
számított öt munkanapon belül futárunk elmegy az Ön által megadott címre a
hibás/kicserélendő/kijavítandó termékért. Szolgáltatásunk a vonatkozó jogszabályi
rendelkezéseknél az Ön számára kedvezőbb feltételeket biztosít, meggyorsítva és
egyszerűsítve a hibás termékekkel kapcsolatos ügyintézést.
VISSZASZÁLLÍTÁS
A 19/2014. NGM rendelet alapján törekszünk arra, hogy tizenötnapon belül eleget tegyünk a
kijavításnak/kicserélésnek. A szervizelés elvégzése után a megadott adatai alapján
felkeressük a visszaszállítás időpontjával kapcsolatban, majd visszaszállítjuk Önhöz a
terméket, természetesen díjmentesen.
MÁSODIK KISZÁLLÍTÁS
Ha az előzetes egyeztetés ellenére a megadott időtartamban nem találjuk Önt a megadott
elérhetőségen, egy alkalommal megkíséreljük az újbóli elszállítást, visszaszállítást. A
második kísérlet sikertelensége esetén azonban cégünk mentesül a szolgáltatás díjmentes
teljesítése alól.
CSOMAGOLÁS
Kérjük, hogy a terméket az eredeti csomagolásban, vagy szállításra alkalmas
csomagolásban adja át futárunknak. Nem megfelelő csomagolás esetén a termék
szennyezhet és szennyeződhet, illetve a szállítás közben sérülések keletkezhetnek rajta. A
termék nem megfelelő csomagolása miatt, szállítás közben bekövetkezett sérülésért cégünk
felelősséget nem vállal.
KIVÉTEL A SZOLGÁLTATÁS ALÓL
A bejelentési jegyzőkönyv kitöltése után minden esetben házhoz megyünk a hibás termékért.
Az INGYENES HÁZTÓL HÁZIG GARANCIA szolgáltatásunk abban az esetben teljes körű
és díjmentes, ha a terméket rendeltetésszerűen, a használati útmutatónak megfelelően
használta. Ha az átvizsgálást követően bizonyítható, hogy a meghibásodás a vásárlást
követően keletkezett, és fogyasztónak minősülő ügyfeleink garanciális (szavatossági,
jótállási) igényét elutasítjuk, külön egyeztetés alapján igyekszünk az Ön számára megfelelő
megoldást ajánlani, melyek a következőek lehetnek:
1. Díjmentesen visszaszállítjuk a hibás terméket
2. Szervízdíj/javítási költség ellenében elvégezzük a szükséges munkálatokat a
terméken és díjmentesen visszaszállítjuk Önhöz.
Az INGYENES HÁZTÓL HÁZIG GARANCIA szolgáltatásunk érvényesítéséhez
mindenekelőtt kérjük, töltse ki és küldje el címünkre az alábbi bejelentési jegyzőkönyvet a kényelmesebb
ügyintézés érdekében. Jegyzőkönyv letöltés.
Amennyiben nincs lehetősége jegyzőkönyvünk kitöltésére, kérem a lentebbi, bejelentési űrlap kitöltését.
Amennyiben a jegyzőkönyv kitöltésével kapcsolatosan problémája támad, kérjük hívja a
honlapunkon feltüntetett telefonszámot a telefonos jegyzőkönyvfelvétel érdekében. Mi a
lehető leghamarabb hívni fogjuk Önt a szállítással, időpont egyeztetéssel kapcsolatban.
AZ INGYENES HÁZTÓL HÁZIG GARANCIA kizárólag fogyasztói szerződés keretében
érvényesíthető.
Bejelentési űrlap: